گردآورنده خبر : منصور اسدی، رسول مرادی
موفقیت بانکها در بازار رقابتی امروزی بستگی به رویکرد مدیریت دادهها و مدیریت ارتباط با مشتری دارد. بانکها، دنیای اطلاعات مربوط به مشتریان را مدیریت میکنند. لذا بانکها میتوانند با اضافه کردن یک مولفه به نام مکان» به پایگاه داده خود، مزایای بیشماری را در بسیاری از زمینهها کسب کنند و برنامهریزی در ترکیب با مدلسازی جغرافیایی مزایای ملموسی را برای بانکها در پی خواهد داشت.
مدیریت ,بانکها ,مزایای ,بیشماری ,بسیاری ,کسب ,بانکها در ,در بسیاری ,را در ,بیشماری را ,بسیاری از
درباره این سایت